V okviru našega projekta ZGODBA MOJEGA PORODA smo med drugim potrdili tudi naša opažanja iz prakse, da je komunikacija med pacienti in zdravstvenimi delavci pogosto neučinkovita. Pacienti se večinoma ne zavedajo, kaj vse smejo vprašati, pričakovati oz. celo zahtevati od osebja. Na drugi strani pa so zdravstveni delavci največkrat preobremenjeni in si zato težko vzamejo čas ter se sočutno vživijo v pacienta, ki vse to doživlja prvič v življenju in nima niti najosnovnejših informacij. Tukaj potem prihaja do kratkega stika v komunikaciji, saj pacient informacije išče po socialnih omrežjih in forumih, neznanje pa v njem zbuja občutek strahu in negotovosti. Zaradi pomanjkanja informacij ne zmore prevzeti odgovornosti za svoje zdravje in v procesu aktivno sodelovati.
Zato smo zasnovali kartice za pomoč pri komunikaciji med zdravstvenim osebjem in pacientom. Na njih so ključna vprašanja in iztočnice, ko se pacient z osebjem pogovarja o svojem zdravstvenem stanju, predlagani terapiji/posegu in možnostih, ki jih ima na voljo. Osnovna različica je enostranska in omogoča osnovni nivo komunikacije, za zahtevnejše posameznike pa je na voljo dvostranska različica, s pomočjo katere se pacient aktivneje vključi v sam proces.
Kartice so primerne za vse starostne skupine in ponujajo prostor za zapiske. Lahko si jih natisnete ali jih uporabljate preko ekrana. V pomoč so vam lahko na licu mesta med samo zdravstveno obravnavo, lahko pa si jih zgolj preberete, da boste dobili ideje, kaj je pomembno in česa ne želite pozabiti.